18 Aralık 2008 Perşembe

otur 0!

yapıcak işler çıktı ya
kaçmam lazım benim herşeyden
ondan bundan şundan
kendime yaşam alanı oluşturmam lazım mesela
hiç sabahlara kadar oturmayı sevmedim
en geç 4 te yatmam hissiyatıyla yaşadım ben
ya da ne biliyim en kötü işte sabah ezanı okunurken filan
ama şimdi benim sabaha kadar oturmam lazım
binlerce film izliyip acaip şekilde müzik yapmam lazım
niye peki ? tüm bunlar ?
götüm sıkıştıda ondan
hani ertesi gün sınav filan olunca dersin ya kendine
ne güzel olurdu şindi boş boş bişiler yapmak
hah aynen o durumdayım işte ben. bide farkettim ki etiketlenmişim ben çoktan mesela. o etiketide kaldırmak zor. hamallık yapsam etsem filan yine kalkmıycak o etiket tepemden. ha mutlumuyum olabildiğince. ama işte ne biliyim. geri sarsak ya herşeyi ben ortaokulu yeni bitirmiş filan olsamda liseye gidicek olsam. sanırım o nerde ben orda olurdum. hem o korkunç telefon görüşmeside olmamış olurdu. herşey farklı seyrederdi belki. saçma sapan bi kısım şahsiyetlerdende kurtulurdum mesela hiç tanımazdım. ama hani kelebek etkisi tam terside etki edebilirdi tabi. diyceğim o ki bir garip hallerde halim. hemde ne garip. sevinsem mi üzülsem mi üzülsem mi sevinsem mi bilemedim.

Hiç yorum yok: