15 Aralık 2008 Pazartesi

hm

dünyada gezip görülcek çok yer var diyolar ya hani
yalan o. ben gezdim yok.
ha bizim sokağın köşesinden dönmüşsün ha ingilterenin bilmemne caddesinin köşesinden. bizim camdan dışarı baksanda aynı eyfelin tepesinden baksanda aynı. ha kentleşme çarpık orası ayrı. ama aynı yani renkler, binalar, filan. insanlarda aynı ten rengi, kelime haznesi, kültür mültür diye neremiz farklı. idda ediyim mi bende şimdi kültür aslında bi milletin diğer millete üstünlük taslama hadisesidir diye. etmiycem tabi. ne haddime
yıllar yılı portakallı ördek ne lan ? diye sorup durmuş bi insanım ben. yıllar sonra otelin birine gideblidlkte orda yedim. bişeyede benzemiomuş. çok abartmışlar durumu. ha ben bide gençken yedim bunu. daha o ne diye düşünen binlerce milyonlarca insna vardır dışarda. neremiz farklı ?
ıstakoz yemedim mesela ben hala.
her konuşmam yemeğe çıkıyo. bakalım nolcak bunun sonu.

Hiç yorum yok: