12 Aralık 2008 Cuma

üç3

şimdi aslında çok büyük bi problemim var benim. o lise, hiper lise çağlarında meslek olma dolayısı ile üniversite hayallerini filan atmıştık zatende yine iki sene filan bişeyler okudum ha ne okul okuldu ne ben okulun farkına varabildim ama. sorun şu ki 2+1 (o bir dinlenme oluyo toptan) sene sonra liseden açıköretime girdim ben. ama girdiğimden beri diken üstündeyim. adamlar iki sene kalanı askerlikten muaf tutmuyo tammı. buda yaklaşık 3 senedir her aralık sonu civarı beni sinir krizine sokan, eyvah geç kaldım dedirten yerine göre heycanlandıran olaylardan biri(diğeri yıl dönümü acaip yaşlandığımı hissediorum lan! önceden kafelere filan girince çokca yaşıt görür o hepimiz burdayız işte ortam bura(!) de...mezdim de hadi demiş olıyım; şimdi girince herkes benden küçük geliyo acaip bişeymiş.) neyse efendim şindi ben hallice 3. senye kadar gelip hemde iki seneliği bitirdikten sonra açıköretime tekrar 1'den başlamış bir insan olarak büyük rekordur bu; 3. senede tökezlemiş bi insan olarak diyorumki bu kış çok çetin geçicek. ha ben hazırlandım mı? hazırlanmadım. kışlaya gidip gelen her bir insan okulu bitir öyle git diyo etraftakilerde diyo. ama benim ebedi tembelliğime kim karşı durcak hiç bi fikrim yok. bide şu var mesela 3 ay önce derse başlasam hiç bişey kalmıcak gibi geliyo bana. öss ye bile son bi haftada hazırlanmıştım ben. hızlandırılmış eğtim konusunda dahi sayılırım. zaten sonuç ortada. aslında baktığımız zaman 3 ders hani koca seneye çok az ama bana öyle fazla geliyo ki. burdan aynı duyguları taşıyan arkadaşlara sesleniorum benim gibi olmaıyn. 20 lerin ortasına gelipte tüm gün ev derdi bilgsayar oyununda onu bunu nasıl geçicem olmasın yani. ayıp bi kere. otur ders çalış adam. bak şimdi aklıma geldi 'çalış adam' diye film çeksem ben. ada diye bi kız olsa işte bi adama aşık olsa adamda okulun ineği olsa kızda piç olsa. sonra adama yakınlaşabilmek için oturup ders filan çalışsa. ne harkülade konu oldu bu ya. seneye yaz ramazan bayramında ben bunu sokıyım sinemaya. acaip para kaldırırım. oyuncu seçmeleride yaparız yakında. haber veririrm.

Hiç yorum yok: