26 Aralık 2008 Cuma

kendi kendine konuşan bloger kişisi part 2.0

voçırs diye bişey koydum oraya. hani bak ismide deiştirdim. türkçe okunaklı inglizce filan dokunaklı olur diye hani. ilk izleyen siz olun da yazmış blogger. hani sanki çukulata vercek. ya da bana yararı nedir bilemedim onuda hani kimse izlemese mesela o hep orda dursa nolcak. 'a lan herife bak o kadar bok yazmışki kimse sallamıo' mu olcak mesela. ya da bu şey gibi diil mi last.fm programı indirip lan iki damar dinliyim diyip programcağızı kapatmak gibi. hani sanki orda en popüler profil bende tüm dünya beni izlio. acaba voçırsa arkaplan filan mı yapsam lan. böle hani ok mok zaten sayfayıda beyaza boyadık dikkat çeker belki öyle. son zamanlarda iyce yalnızım be blogger valla bak. gündelik ziyaretçi sayım çok düşük mesela. evden çıkmaz oldum sürekli f5'e basıorum. arada bir arttımı bayram yapıyorum. ev, aile, çoluk çocuk hepsi benden kesti ümidi. aranızda voç ıyım bunu diyen varsa beri gelsin. severim kendisni. ama belli etmem. soğuk bi yapım var. ama sürekli gülerim. çok iyiyimdir. enseme vurup lokmamı yiyebilirsiniz. yerse.

3 yorum:

D!mple Rock dedi ki...

buara bni göremiosun tatlı. tm bnlar ondandr :P

ben srekli yrum ypmasam ble takpçinim okuorum ehiyy.

hakan dedi ki...

ahah olabilir bak ondanda :) biliorum takibimdesin. takibindeyim.:p bide havalar soudu üşenmenin dibinede vurdum onunda etkisi var bak. anladın sen

S dedi ki...

vaçin yu