13 Eylül 2008 Cumartesi

karga

gün itibariyle yeni yeni açılımlara girmiş bulunmaktayım dikkatinize sunulur. ancak bişey farkettim ki üsteleyen insanlar kesinlikle sıkmaktadırlar. ha bunu bende yaptım. hani besle kargayı oysun gözünü varya o aslında gerçek. beslenen karga gözü oymaya niyetlidir efendim. niye diycek olursanız önce beslersniz yem vermenize alışır sonra ki göz oyma kısmı ise tamamen intikam amaçlıdır. ancak kargaya görünce mesela 'höt' deseniz size kıl olur da bişe y yapmaz yada mesafeli takılır ' aa ne şirin şeysin sen böle(!)" diyip topuklarsınız o zamanda siz onun için yoldan geçen iyi insan oluverirsiniz şayet sizi tanımaz. tanısa gözünüzü bırakın gözünü oyabilceği garantisi bile verebilirim. ha tüm insanlık karga misalimidir derseniz tümden olmasada alıyım alıyım mantığıyla yetişmiş yeni nesil(ki içinde bok atsakta bizde bulunmaktayız efendim) göz oyma kısmını zevkle yerine getirecektir. yeni açılımdan kastım göz oymaya niyetli oyma ihtimali yüksek yada yemledikten sonra sizin arkanızdan diğer kargalara ne boktan yem verdiğinizi anlatan kargalardan uzak durmaya bi nebze yakınlaşmaktır. açılımlar etrafın "kolla .ötü" pratiğinde olduğu bir ortamda sınırlı kalmaktadır. umut ederim düzen bir gün değişir. kargaları kötülleştiren insanoğlu bir gün komünal yaşamlarından örnek alırda bizde benimkinin gibi veya yüz katı iyi şekilde yazılmış "çemkirme" amaçlı bol sanatçı soslu bu tip blog paragraflarından kurtuluruz. o güne kadar yoldaşlar; yeni açılımlara devam.

Hiç yorum yok: