24 Eylül 2008 Çarşamba

hast

bugün otobüse bindim tamammı
yanımda bi adam hasta belli
e işe gittim orda bi adam e o da hasta
evdede bi hastalık havası
dışarsı hasta her yer hasta
noluo lan ?
şimdi ben biliyorum otomatik hasta olcam bi şekilde
daha başlmaadı ama başlar
önce geç yatmalara vurcam bunu ama öle diil aslında
sonra aa geçen dışardaydım üşüdüm her al dicem
ama o da diil.
hastalık bulaşmaya görsün
açık kapı gibiyiz mübarek
gece bare pencereyi açıyımda öle yatıyım temiz hava girsin.
hasta olursam eğer
bilin ki
açık pencere yüzünden

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Dün akşam da konuştuk ya tatlım,bu aralar bi dişkkat etmek lazım ya herkes hasta.Hasta masta olursan kendine başka ev bul sakın bize gelme,gözünün yaşına bakmam kovarım bilmiş ol.Kıskıskıs.

hakan dedi ki...

benimde zaten nuribilgeleri evde izleyesim vardı baya baya :))hem olur mu öle şey hasta olursam sen bize gelcen nane limon yapmaya 2 sokak öteden virüs yollayabilme kabiliyetine sahibim lala =)