1 Şubat 2009 Pazar

bunu da yazmış olayım..

üç aydır dokunmamışım gitara dün bunu farkettim. sonra kutay geldi. bi kaç şarkı sordu. biri zaten gelipte bişey çalınca çalmaya çalışınca filan insanında çalası gelio bende o kadar zaman sonra aldım elime. lakin parmak filan kalmamış hakkaten. hatırlarımda o mahur beste çalar ben üstüne arpej atardım. ama öyle böyle değil. arpejim iyiydi cidden. ritmi filan zor oturttum ben asıl. gitar hocam belli bi süreliğine yurtdışına gitmişti. o sıra neyirle çalışıoduk. ben o zaman sölemiştim ya pop gitar çalışalım diye. haliyle bildiklerim etütlerden öteye gitmiyordu. o sıra farkettim arpejim iyiydi baya. ha tembellikten filan üstüne durmadım. halada tembellikten yatıyo öyle. bi ara "ne acaip beste potansiyeli vardır bende" diye o tarz denemelerimde oldu. toplasan bi elin parmaklarını geçmez. aralarında da şöyle doğru düzgün sıyrılan bişeyde yok zaten. topladım onları bi kenarda duruyolar öyle. dün ki bi açılış olurda belki yaparım bişeyler. buraya koycak değilim ama. çok kıymetli olduklarından değilde. genelde pek dinletmedim zaten kimseye. gerçi sınav var nisan azda zaman kaldı neymiş gitar filan..

Hiç yorum yok: