22 Kasım 2008 Cumartesi

world behind these walls


valla uzun zamandır şöyle dinledikçe dinleyesim gelen bir parça bulamamıştım müzikal diyarlarda. - bu arada ersin karabulutun yazısını okuyunca böle büyük anlamlı sözcükleri dizmeceler yazmakta anlamsız geldi - neyse efendim geçen günlerde baya bi habersiz dolanırken bir dreamtone napmış neetmiş bakıyım dedim. uzun süredir progresif bişey dinlediğimde yok. ordan gözüme çarptı neverland. 2-3 gündür başka bişey dinlemiyorum ki aradığım potansiyel şarkıyıda bulmuş sayılırım: world behind these walls. fütursuzca dinleyin dinletin efendim. duyduğumdan beri en az otuz kez başa sarmışımdır(kaset mi bu başa sarıosun dimi). yalnız şuda var bi şeyi beğendiysem izlemekten sıkılmayan bi insanım ya da dinlemekten. hani yeter artık kısmı varya o hiç gelmiyor. bide bağlandıysam tamamdır. neverlandle aramızda böyle bir bağ var şimdilik. hani yorumlamaya geçipte albümün örgüsünü(kazak mı bu örüyosun) açığa çıkarıcakmışım gibi oldu dimi? ama yapmıycam öle bişey saygım sonsuz gençliğimin albüm kritiği yazarlarına.

Hiç yorum yok: