20 Kasım 2008 Perşembe

afiyetteyiz

"kuşku kumpir gibidir
sade halini tuzlarsın öylesine yenir. sonra birileri çıkıp ilaveler yaparlar içersine tanesi 5 kuruşa. tadını beğendikçe daha bi iştah açar insanda."

korkarım yemek üstüne bi blog yazsam daha çok eğlencem. hayır kendi şifrelerimden vs. vs. biliyorum bu ne lan. - bilimum yemek ismi deneyebilirsiniz-
o diilde dün acaip yemek yedik mesela diye başlasam böyle. emine beder taklidi yapsam. aslında köfteyi şöle şöle yapmak lazım filan diye. hayır iş oraya doğru gidiyo. bide üşengeçliğim olmasa kalkıp yemekte yapcam ama. zaten koltuktan kaldırdığım yok kaba etimi. zaten geçen baktım 1 2 kilo atmış eyvah diyip rejime başladım .. mı başlamadım tabi ne işim olur rejimle. şimdi buraya bi ...(editörün notu) yada o ne demekse artık öle bişey yazıyım kızlar göbekli erkeklerden hoşlanır evet. uzun süredirde benden hoşlanan çıkmadığına göre hoşlanma fasilitesi önündeki tek engel benim göbeğimin sadece 4 parmak önde gitmesinden öne gelmekte. çözüm bira da mı yağda mı bunu görücez. lakin biraya karşı olan kronik duyarlılığım bunun önüne geçmekte..

neyse hepinize afiyet olsun

(editörün notu 2: yazar iş bu yazılımdan sonra haliyle girdiği ölçümlerde kolestrol sorunlu çıkmıştır)(metafizikçi arkadaşlara duyrulur irdeleyip bu alanda iktisaslarına güzel örneklemeler ekleyebilir; bilimum sohbet ortamlarında "öle ama aslında gerçekten inanırsan' la başlayan cümleleri inanarak sarfedeblirler)(ha bende ediorum arada ama olsun)

Hiç yorum yok: