19 Kasım 2007 Pazartesi

tmm geri sarıyoruz
flippp...
zzzzzzz.....

tekrar başlat şunu ..

senden adam olmaz

olacakların adamlar oyuncak oldu bile..

tişört baskısı istiyorum

yok öyle tek başına bırakmak ipleri

hmm evet üstüne kafa yormalıyım daha iyisi nasıl olur ?

fazla tembelsin

odanı topla

gözlerim kamaştı biliyomusun
seni gördüm dün o sokakta hani beraber okula giderdik ? hatırladın mı ? hayır mı .. peki ..

tanrı bana patlamış mısır alıcak sonra oturup izliycem onun bana yaşattığı filmi
filmlerin sonu hep iyi olur
benimki de öyle olucak
gişe rekorları kırıcak
koltuklar fazlamı hırpalanmış neyse sorun diil
arkadaşım biraz önümden çekilirmisin
göremiyorum kendimi
seansın sonu kimse alkışlamadı
neden ama
peki ya o kız
o nerde
hey mısır bitti !

fin son ya da her neyse

sendn adam olmaz

Hiç yorum yok: